lørdag 1. desember 2007

Advent og regn...

Mamma sier at det er første desember i dag. Det skulle bety at det er advent, slik nå-venter-vi-på-at-det-skal-bli-jul-tid. Og det bruker jo å være koselig! Der jeg bodde da jeg var liten var det masse snø på denna tida. Og jeg hadde slik god og varm valpe-ull på hele meg, så jeg så alltid ut som en snøball da jeg kom inn fra tur. I dag derimot var det ikke mye julestemning her hos meg... Mamma tok meg med på en liten tur, og jeg ble jo glad med en gang, men så så jeg at det høljregna... Heldigvis var mutter'n grei og tok på meg et dekken, så jeg ble hverken kald eller våt. Men må si det var en stusslig start på adventen. Siden mamma ikke hadde med seg fotoapparatet ut i regnet, legger jeg med noen bilder fra skikkelig vinter i Trysil i stede, i håp om at det hjelper litt på julestemningen!

Ingen kommentarer: