søndag 16. desember 2007

Puh, for ei helg!

Nå er jeg skikkelig sliten altså! Har farta rundt hele helga, nesten ikke fått ligget i senga og hvilt meg i det hele tatt. Allerede da mamma kom hjem fra jobb på fredag begynte det. Ho pakka både meg og buret mitt ut i bilen. Skjønte jo at vi skulle dra noe sted, men jeg får jo aldri vite hvor vi skal på forhånd... Tenkte kanskje jula hadde kommet alt jeg. Men mamma kjørte meg ikke til Izi, hun kjørte meg til Casie!! Casie er en liten, rar og brun hund. Mye mindre enn meg, men likevel er det ikke en hund du kødder med altså! Hun er ganske bestemt. Det som er litt rart er at hun heter litt det samme som meg, Caravan Sweet Chocolate. Skjønner ikke hvordan hun kan ha samme navn som meg, når hun ser så annerledes ut??! Men uansett, jeg kom inn til Casie, og vet du hva som skjedde? Mamma dro igjen UTEN MEG! Jeg trodde kanskje hun bare skulle ut i bilen og hente noe, så jeg sto lenge ved døra og venta på henne, men nei da, hun hadde dratt! Helt ubegripelig... Så der satt jeg altså, sammen med Casie og Anne-Marthe, som er mamma'n til Casie, og et slikt mini-menneske som Anne-Marthe har fått seg. Bebi kaller de det?! Jeg ble litt sur med en gang over å bli forlatt slik uten videre, men så viste det seg at Anne-Marthe hadde hundegodiser, så da fant jeg ut at det var helt greit å være der likevel. Og jeg hadde jo tross alt buret mitt med meg, så jeg fikk jo sove godt. Mamma kom og henta meg dagen etter, og selv om jeg egentlig var litt små-skuffa over henne, så ble jeg glad da ho kom likevel! På lørdagskvelden fikk jeg heldigvis slappe av litt i min egen seng, og det var jammen flaks, for det ble litt av en søndag... Mamma kom og vekte meg kl 7!! Og jeg fikk ingen frokost, ble bare kasta inn i bilen. Det var helt tydelig at mutter'n hadde en plan! Og den planen gikk faktisk ut på å gå tur sammen med Punky og Prana!
















Jammen en god plan spør du meg altså. Kjempegøy! Prana er forresten den nye vennen til Punky. Han er slik en svart flat coated retriver. Egentlig synes jeg jo slike store svarte hunder er litt skumle, men Prana er grei altså! Vi så rådyr da vi kom opp i skogen, men jeg gadd ikke løpe etter dem, for jeg kunne jo ikke løpe fra Punky... Da turen var over og jeg hoppa inn i bilen igjen begynte jeg å glede meg til frokost, men jammen hadde ikke mamma enda flere planer i dag. Hun kjørte til stallen, og så gikk det bare en liten stund før jeg skulle ut på enda en tur! Det var noen som skulle ri tur på hesten hennes, og så skulle vi være med å gå!! Kjempegøy det også, selv om hesten bare gikk sakte i dag... Mye morsommere når hesten går fort, for da kan jeg kappløpe med den :) Jeg var faktisk ikke hjemme igjen før ett i dag, og da skal jeg si deg det smakte godt med frokost! Og siden da har jeg bare ligget i senga til mutter'n og sovet, er bare oppe nå for å se om det snart er kveldsmat! Tiddelidu :) PS.Bildet er gammelt altså, men mamma hadde jo selvfølgelig glemt kamera i dag igjen... Ikke er det Prana dere ser på bildet heller, men en anne flat som het Sprocket. Han var også veldig snill, men han er dessverre død nå... For de som ser skikkelig nøye etter så ser dere en liten dvergpinscher i bildet også, lille røde Armand! Hahaha, han var morsom. Sååå liten og så trodde han at han var sååå tøff!!

Ingen kommentarer: