søndag 23. desember 2007

Myndemishandling!!!!!

Ser dette ut som standsmessig kjøretøy for en saluki??! NEI, JEG TENKTE MEG DET!! Denna doningen her lukter vondt, den bråker høyt, den rister og skrangler og det værste av alt, det er KALDT å kjøre med den!!!!! Og min dumme mamma tvinger meg til å være med på kjøretur med denna scooteren flere ganger i året. Heldigvis er det verdt turen når jeg kommer fram, for da bruker Izi å vente på trappa. Og jeg får løpe løs hele dagen om jeg vil! Femundsmarka er tingen, altså bortsett fra at det ikke er så gøy å komme seg hit. For det tar lang tid skal jeg si deg. Først en hel evighet i bilen (og jeg som hater å kjøre bil også...) før altså siste etappe må gjennomføres med noe slikt... Brrr...håper det er lenge til jeg skal dra hjem igjen!

Ingen kommentarer: