søndag 2. desember 2007

Whisky og Julius

I dag har jeg virkelig hatt det moro!! Mamma tok meg med ut i bilen, og det bruker å bety at vi skal ut på langtur. Vi kjørte bare en bitteliten bit, og så kom Julius inn i bilen! Da begynte jeg å glede meg enda mer, for da skjønte jeg at vi skulle få løpe og leke sammen. Julius heter egentlig Caravan Zaheer og er en morsom krabat som bare er liten gutt enda. Mamma sier han er ca 9 måneder. Åsså er han litt rar, for han har ikke slikt hår som jeg har. Han er helt glatt, hele han!! Må da være litt kaldt nå som det er vinter??? Men sikkert veldig godt når det er slik veldig varmt på sommern kan jeg tenke meg. Da vi skulle ut av bilen for å gå tur, vet du hvem som var der?? Jo, Whisky! Han heter egentlig Noor Inca Alfa Romeo Visconti og jeg kjenner han ikke så godt, men det bruker å bety løping når jeg ser han! Har sett han mest på LC-løp. Mamma hadde faktisk huska å ta med kamera denna gangen, men det ble jo nesten ingen fine bilder... Den dama der altså, åsså skylder hun på at kamera er for dårlig, og at det var for mørkt, og at vi ikke sto rolig lenge nok... Har du hørt på maken!! Men her ser dere ihvertfall at vi hadde det moro!! Og nå må jeg stikke og mase litt skikkelig på mutter'n, for hun har tydeligvis glemt at det er laaangt over mat-tid nå! Tiddelidu

Ingen kommentarer: