søndag 23. desember 2007

Her skulle dere vært!

I dag har jeg og mamma vært på årets fineste og morsomste tur. Det var for en gangs skyld bare oss to. Det er faktisk lenge siden vi har gått ordentlig lang tur sammen bare vi to, så det var veldig moro. Mamma hadde faktisk ikke tenkt å gå noen langtur, men jeg bare løp ivei oppover skogen jeg, så da måtte hun pent bare følge etter, hehehe. Og det var så gøy å løpe i snøen at jeg løp masse og fort hele turen! Og det var masse elgespor å snuse i, reins-bæsj å spise (i smug selvfølgelig så ikke mamma skulle bli sint) og til og med ekorn i trærne! Dette er paradis for en saluki altså! Bortsett fra at det er minst hundre grader minus (mamma sier det er bare -13 grader, men det tror jeg ikke noe på for det er veldig kaldt så fort man står stille!!). Mamma tok noen veldig fine bilder da vi kom opp på fjellet, så for en gangs skyld skal hun få vise fram noen bilder uten meg på. Selvfølgelig mot at hun legger med dobbelt så mange av meg i tillegg ;) Eneste grunne til at jeg klarte å sitte stille i den kalde snøen lenge nok til at hun klarte å ta bilder av meg, var at jeg så på et ekorn oppe i et tre. For snø er kaldt skal jeg love dere, jeg satte meg ikke frivillig for å si det sånn!!

Ingen kommentarer: