søndag 9. desember 2007

Ønsker meg whippet til jul!

Vet dere hva jeg helt hadde glemt?? At jeg ønsker meg min egen whippet!! Det var så lenge siden jeg hadde sett en, at jeg rent hadde glemt hvor morsomme de er, men i dag kom jeg på det! Jeg gikk tur med en i dag nemlig! Han het Teo, og egentlig så virka han ikke helt... Sånne whipper skal løpe fort slik at jeg kan løpe etter dem, men det gjorde ikke denna så mye. Han hang mest etter damene... Men uansett, jeg ønsker meg en whippet som virker til jul!! Heldigvis var det mange andre hunder med på turen i dag også, tilsammen var vi faktisk 11 mynder! Gjett om jeg hadde det gøy :) På bildet ser dere nesten alle av oss. Fra høyre ser dere Qui, Bess, Teo bak Isis, Tia, meg, Sethar, Nadir og Cæsar. De to som lurte seg unna dette bildet var Indiana og Bahiim.Ettersom Teo ikke virket helt slik som whippeter skal, så fant jeg ut at Nadir var veldig morsom å leke med. Han er bare liten guttevalp enda, 8-9 mnd, så han kunne jeg mobbe litt skikkelig, og det er alltid moro, hehehe. Til og med Bahiim løp sammen med oss andre i dag! Helt fantastisk gøy, håper disse menneskene finner ut at de skal møtes litt oftere...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er da mann...kan'ke bare løpe og leke når det er damer som skal sjekkes :P (bortsett fra når frk hareus dukker opp som i dag - da er det ramme alvor)

Teo

www.teoandsethar.wordpress.com

Anonym sa...

FRK HAREPUS mente jeg selvsagt

Teo