mandag 17. desember 2007

Meg og Trysil-gjengen

Her ser dere litt av en gjeng! Dette er noen av Trysil's mest hardbarka turgåere skal jeg si deg. Siden dere nesten ikke så Armand på bildet jeg fant i går, tenkte jeg å vise dere et litt bedre bilde i dag. Ser dere hvor liten han er?! Haha, tror han er den minste hunden jeg har lekt med i hele mitt liv. Jeg er jo ikke egentlig så stor selv heller på detta bilde, er ikke et år en gang, likevel er jeg mange ganger større enn han!! Han store svarte er Sprocket, han jeg fortalte om i går. Han var veldig snill, men var ikke så veldig gøy å leke med. Han gadd aldri løpe med meg... Var mer glad i å hente og bære på pinner... Den lille lyse derimot, hun var litt morsommere å løpe med! Hun er jo whippet vettu, og det er jo verdens morsomste hunder å løpe etter! Jeg ble faktisk nesten litt forelska i Steffi som hun heter (mamma sier hun egentlig heter Fortezza's Arden Beauty, og navnet passer for hun var virkelig en skjønnhet!). Hadde ikke tid til å løpe en gang, for jeg måtte bare flørte med henne! Det var venninna til mamma, Terese, som hadde med seg alle disse hundene en gang vi gikk tur sammen. Det er Terese som har tatt bildet også, er vi ikke flinke som sitter pent for fotografen!!!

Ingen kommentarer: