torsdag 13. desember 2007

Jippiiii!

I dag var mamma endelig litt grei! Det er langt imellom for tida... Har hun helt glemt at jeg trenger å løpe HVER dag??! Jeg bruker å true henne med at hvis det fortsetter slik så gidder jeg ikke løpe etter haren på LC-bana til sommer'n. Da bruker hun bare le høyt av meg...! Åsså sier hun at å få meg i form til LC-sesongen skal bli en smal sak... Jaha, hva mener hun med det? Tenk om jeg streiker!!! Men uansett, i dag var ho som sagt grei! Det var inn i bilen da ho kom hjem fra jobb, og jeg satt og gleda meg og lurte på hvor vi skulle. Da vi kjørte av E6 begynte jeg å skjønne tegninga. Satte meg skikkelig opp for å se ordentlig, og når vi kjørte inn i boligfeltet måtte jeg bare voffe litt fordi jeg ble så glad! Vi skulle gå tur med søster'n og Isis!!! Det var bare oss i dag, og lille-terrieren Tara. Skikkelig godt altså, å få strekke litt på beina bortover jordet og snuse litt rundt inne i skogen. Og når vi kom hjem igjen, vet dere hva? Mutter'n hadde kjøpt et LASS med godis til meg! Det er ikke tull en gang, masse masse godis! Kanskje jeg skal vurdere å jogge litt etter lure-haren til sommer'n likevel ;)

Ingen kommentarer: