fredag 30. november 2007

Om golfballer og damer...

Se her dere, her er jeg på golfbana og har funnet meg en golfball!! Det skal jeg si dere var morro. Den var slik liten og lett vet dere, så jeg kunne ta den i munnen å kaste den opp og løpe etter den der den trilla bortover gresset! Jeg syntes det var dødskult, men Knodden gadd ikke være med i det hele tatt. Han tenkte bare på den golden-dama som nettopp hadde gått forbi... Knodden og damer altså! Da han var med kunne jeg nesten ikke leke med Isis en gang uten at han kom bort og liksom skulle si at det var dama hans. Men nå Knodden er damene MINE, så nå kan du ha det så godt der nede i varmen. Jeg nevner; Isis, søster'n, Tara, Fanta, Sirah, Zariefa... Ja, sikkert flere også som jeg ikke kommer på akkurat nå. HAHAHA, so long Knodden!!

1 kommentar:

Lotta sa...

Øhhh Fant! Nå må du ikke tru at du er konge eller noe bare for atte jeg har tatt litt ferie fra snø og kulde! Damene er MINE fortsatt bare så du veit det! Du kan gjerne leike litt med de imens jeg er nerrafor, men husk at det er MEG de liker best! Så det så! He he! Her nede har jeg så mange damer, jeg bare nevner; Hobby, Paloma, Zara, Teefah, og alle jente hundene som er i nabolaget, bare sånn at du veit det liksom! :-) Hilsen meg,
Knodden!