mandag 19. november 2007

Dumme mamma!

Vet dere hva, jeg er nesten litt sint... Her har jeg og Knodden vært hjemme og kjeda oss hele dagen mens mamma er på jobb. Så kommer hun hjem, tar oss med ut, og vi regner selvfølgelig med at vi får oss en skikkelig langtur! Men nei da, dustemamma avspiser oss med fattige 30 minutter!!! Hva er det for noe liksom?!? Hun gjorde det litt godt igjen da vi fikk masse god mat etterpå, men hva skjer så?? Jo, hun går mot døra!! Herlig, ny tur! Åsså sier hun bare; "gå og legg dere!" HÆ?!?! Dumme mamma har nemlig en hest. Det er et STORT dyr, mye større enn meg til og med. Så stort at jeg nesten er litt redd det, men bare nesten selvfølgelig! Så nå skulle mamma altså bruke tiden sin på denne hesten i stede for oss... Vi gikk surmulende og la oss, og bestemte oss for å være litt sure på henne resten av kvelden. Men da hun kom tilbake tok hun oss med ut på golfbana så vi fikk løpe rundt og leke, og da glemte vi helt at vi var sure!! Så nå er jeg ikke sint på mamma lengre, for hun er faktisk en helt ålright mamma i ha :) Slenger med et bilde av denne hesten, så dere skjønner hvor stor den faktisk er...

1 kommentar:

Marte sa...

Heei!
Så artig å høre ka du styre med lille Fant:)
Hesten e veeldig snill assa, sjøl om ho e litt større enn dæ - hels mamma så mykji fra mæ!