onsdag 28. november 2007

Trist dag...

Vet dere, i dag skjedde noe merkelig. Mamma kom inn og vekte meg og Knodden veeeldig tidlig, så tidlig at vi nesten ikke hadde sovet noen ting. Så tok hun med seg Knodden og forsvant!! Og hun ble borte en god stund også. I mellomtiden fikk jeg ligge i senga hennes, sammen med Jon Arve. Jon Arve er kjæresten til mamma, og han er veldig grei når det gjelder å ligge i senga!! Mye greiere enn mamma faktisk! Jo, så kom mamma tilbake vettu, UTEN KNODDEN!!! Jeg vet ikke helt hva hun har gjort med han, men hun har snakket om "Spania", "fly", "Lotta" og "varmere strøk"... Jeg vet jo hvem Lotta er, og Lotta er snill, så hvis Knodden er med henne så er det greit. Da er han nok på et fint sted og har det bra. Men jeg skulle jo ønske han var her hos meg da... Har jo blitt så vant til å dele seng med han nå! Og hvem skal jeg henge i ørene på og leke med nå da??? Får jo ikke lov til å gjøre sånt med mamma. Og mamma er jo ikke noe morsom å gå tur med, for hun kan jo ikke løpe fort i det hele tatt! Kjenner meg litt trist... Får kikke på bildene av meg og Knodden og mimre om alle våre fine løpeturer sammen mens jeg kjeder meg her alene...

Ingen kommentarer: