lørdag 17. november 2007

Knodden


Nå har Knodden masa på meg i dagevis for å få meg til å skrive om han. Han var til og med skikkelig sur på meg her en dag. Han ble sint da jeg ville legge meg ved siden av han i kurven. Det kan jo være en bitteliten mulighet for at han skjønte hva planen min var, å dytte han ut av kurven så jeg kunne ligge der selv, men han hadde da ikke behøvd å bli så sint for det?? Uansett, håper å blid-gjøre han litt nå! Knodden heter egentlig Daxlore Camran, og er forsåvidt en grei kamerat, selv om han nesten aldri gidder å leke med meg... Men han løper ganske fort da, nesten bittelittegranne fortere enn meg, å det er morro!! Det er Lotta Brun som eier Knodden, så jeg og mamma bare låner han litt. Det er greit å ha noen å være med når mamma er borte på jobb. Knodden er så flink til å synge slik ulve-sang, så det har vi begynt med nesten hver morgen etter at mamma har gått på jobb. Det er kjempegøy!! Helt til noen kommer og kjefter på oss og ødelegger hele moroa... Hadde ikke så mange bilder av Knodden, for de mamma hadde tatt ble borte. Hun hadde visst med seg disse bildene til noe som het New York, og der må det være litt skummelt, for det skjedde noe som gjorde at hele "minnekortet" (??vet ikke helt hva det er, men mamma sier det heter det) ble ødelagt, og alle bildene hennes ble borte!! Så det eneste hun hadde igjen var dette. Senga til mamma er det beste stedet å sove på, og når døra til soverommet hennes står åpen bruker vi snike oss til en liten blund der :) Tror faktisk jeg skal sjekke den døra nå jeg, er litt sigen etter en lang dag ute! Tiddelidu

1 kommentar:

Verdens beste Whisky sa...

Så herlig blogg du har, Fant. Den er allerede lagt inn på favorittlisten og vi skal følge med på den.
Og selv om minnekortet til mamma ble ødelagt, så har vi tatt noen fine bilder av Knodden på fjellet i Nesbyen mens hun var borte.
Vi sees vel snart!