fredag 23. november 2007

Tur med Punky!!

Nå har jeg og Knodden kjeda oss inne i flere dager. Mamma har vært skikkelig lat, og har ikke tatt oss med på ordentlig tur på leeeenge, bare noen korte turer på golfbana. Den ene kvelden skulle hun ri denne hesten sin, den andre kvelden skylte hun på at det regna og den tredje kvelden var det visst noe kurs på jobben (jeg har bestemt meg for å ikke like kurs heretter!). Hun har mange unnskyldninger den dama der! Men i dag, endelig!!! Og gjett hvem som skulle være med oss? PUNKY!! Det er den tøffeste prikke-hunden jeg vet om! Jeg elsker å gå tur med Punky! Og jeg tror hun liker meg også ;) Hun er litt sær, så hun liker nesten ingen andre hunder, men hun eeeelsker meg. Jeg kan gjøre hva jeg vil med henne, henge i ørene hennes og mase på henne i evigheter, og hun synes det er helt greit! Mamma'n til Punky var litt redd da hun hørte at Knodden skulle være med oss på tur, ettersom Punky nesten aldri liker andre hunder, men det var ikke noe farlig i det hele tatt, for Punky likte Knodden også. Tror hun synes saluki-gutter er kjekke ;) Skjønner jo veldig godt at hun liker meg ihvertfall!! Hvem gjør vel ikke det?!?

Ingen kommentarer: