onsdag 14. november 2007

Meg og mamma'n min


Mamma, som laget bloggen for meg (jeg bare skriver jeg...), har kalt den for "Fant og vennene hans". Derfor tror jeg kanskje hun mener at jeg skal skrive litt om andre også, ikke bare meg selv... (hum, lurer litt på hvorfor egentlig, er jo mer enn nok å skrive om meg skulle jeg mene...) Jaja, jeg får begynne å presentere litt venner da! Og mamma mener at jeg bør begynne med henne???!? Hva er det å si om mamma'n min liksom? Ikke stort... Ho er jo borte hele dagene, på noe hun kaller jobb. Synes det er litt dumt jeg, er vel mye bedre å bruke tiden på meg?? Men hun sier at hvis hun ikke drar på jobb får hun ikke penger, og uten penger får hun ikke kjøpt mat til meg. Og jeg er jo glad i mat (gjerne den dyreste sorten også!), så da må hun bare få lov til å dra på jobb. Men ellers er mamma ganske grei. Hun går masse tur med meg og tar meg med rundt i verden for å møte andre venner. Hun er litt streng iblant, men for det meste er hun bare snill og kosete. Nesten litt for kosete... Tøffe gutter trenger vel ikke klemmer og koser hele tiden. Det er for jenter!!! Bare se på bildet. Hun skal kose, mens jeg er mer opptatt av å se etter haren på LC-bana. Bildet har forresten Jan Erik Sandbæk tatt. Han er mye flinkere til å ta bilder enn mamma. Mamma skylder ofte på kamera, men jeg vet ikke helt jeg... Men, nok for denne gang, må ut og løpe! Tiddelidu

1 kommentar:

LisaM sa...

Hei fant!
Så fin blogg du har fått! Gleder meg til å følge med på alt du driver med. Hils mamma`n din! Klem fra Lisa!