søndag 6. januar 2008

Tur er livet!!

Nå var mamma grei! Det gikk bare en dag og så dro vi for å gå tur med søster'n og Isis igjen!! Og det var flere med også, Julius var med og Nadir var med. To smågutter forsåvidt, men moro å leke med likevel. På bildet ser dere fra venstre Julius, meg, Tia, Isis og Nadir bak. Julius satt på med meg i bilen, så jeg skjønte jo fort at det kom til å bli en vellykket dag! Bortsett fra at jeg ikke liker å dele baksetet mitt med andre... Så jeg la meg så lang jeg var baki der, så fikk Juliusen ordne seg selv. Han måtte stå, haha! Var litt greiere med han på tur hjem da, siden han var litt sliten stakkar, så da fikk han en liten liggeplass han også. Det var ihvertfall en kjempemorsom tur! Vi løp masse masse, og Tia tok oss med på flere skogsturer, som vanlig. Og jeg og søster'n lekte "stirreleken", det er kjempemoro. Da står vi bare og stirrer på hverandre og venter på at den andre skal "sprekke", og da er det vinner'n som får jage taper'n. Jeg bruker nesten alltid å vinne, og da får jeg jage søster'n, og det er kjempemoro!! Her ser dere oss, søsknene X! Tiddelidu

Ingen kommentarer: