torsdag 3. januar 2008

Godt nytt år!

Godt nytt år alle sammen! Har ikke sjedd så mye siden sist her, jeg ligger mest i senga til mutter'n og kjeder meg. Det har blitt nytt år siden sist. Mennesker har en merkelig trang til å bruke penger på å lyse opp himmelen på nyttårsaften. Jeg har aldri helt skjønt hva som er så stas med det, men for all del, jeg lar dem holde på! Bryr meg ikke om at det smeller rundt meg jeg, men alt det lyset lurer jeg egentlig litt på hva er... Kan det jaktes på? Hva om de sender sånt lys langs bakken, kan jeg ta det da? Er veldig usikker på hva det lyset egentlig er altså! Nå er det et helt år til neste gang jeg får mulighet til å finne det ut...
Muttern'n har forresten endelig begynt å bli litt bedre, så nå ser det lysere ut for min del også! I dag for eksempel var vi på tur med Tia, Isis og Qui. Mamman'n til Tia og Isis passa visst på Qui denne uka, han bruker jo ikke være der egentlig. Men det var jo greit at han var der også, så ble det litt gutta mot jentene på jordet der, hehe. På bildet ser dere Linn (mamma'n til søster Tia) og Qui som har fått på seg bånd, haha!Håper det ikke er lenge til neste gang jeg og mamma skal dit altså, det er veldig kjedelig å bare gå tur alene... Ikke fikk jeg min egen whippet til jul heller...

Ingen kommentarer: