mandag 21. januar 2008

Litt bilder bare

I dag har jeg virkelig kost meg alene hjemme. For en gangs skyld var det litt godt å ha hele huset for seg selv, slik at en stakkars saluki-gutt kunne komme til hektene igjen etter helgas strabaser. Det ble bare en liten tur på meg i dag, en liten runde nede på golfbana. Der var det veldig masse is og glatt, så det var ikke så veldig moro, men en og annen isklump kunne man jo leke med der! Tenkte jeg skulle vise dere litt flere bilder fra turen i går. Mamma var helt oppgitt over hvor lite fotogene vi var i går, men ett og annet bilde ble det da likevel. Her for eksempel, Noor Inca Alfa Romeo Visconti, alias Whisky.


Og til høyre har vi Caravan Yaz Yaminah, til daglig bare Yaminah.


Under er søstrene Caravan Yaz Yasirah, Yaminah og Yildiz (Sirah, Yaminah og Fanta) i full lek med Mira mini-saluki (eller dachs som de kaller det)! Jeg står bare og observerer. Jeg er litt usikker på hva man skal gjøre med sånne kort-bente hunder...

Her har vi Caravan Wathaarah, Tara, full fart i åpne landskap!












Og meg!! Jeg sto nesten helt stille i to sekunder, måtte ha meg en bitteliten pust i bakken for å få overblikk over flokken!





Til slutt, minstemann El-A'dini Nadir.

Ingen kommentarer: