søndag 20. januar 2008

Saluki-kaos!!

Jøjje meg... Jeg trodde jeg hadde sett mange hunder på en gang før, men dette tar virkelig kaka!! Og jeg som hadde trøbbel med å telle alle som var med forrige søndag. I dag klarte ikke en gang mamma holde tellinga! Hun kom til 16 hunder en gang, men så kom det enda flere, og hun ga opp å holde styr på oss. Kunne vi vært 22 hunder på det meste da tro?? Ihvertfall, sånn ca 20 hunder!!! Tror du jeg hadde det gøy eller?!?! Hehehe. Alle vi som var med forrige helg var med i dag også, pluss søster Tia og Isis, Qui, Bess og Indiana, Whisky, Nadir, Zeta og Chivas. Åsså var sloughis Azaar og Bahij med, minidachs Mira og to stykk italienske mynder som jeg ikke helt husker hva heter. Litt av en gjeng altså! Og vet dere hva? Jeg fant min hittil største kjærlighet!! Jeg har møtt henne en gang før, og jeg husker jeg likte henne da også, men denna gangen ble jeg nesegrus forelska altså! Noor Inca Alfa Romeo Zeta, hun er damen med stor D i mitt liv!! Her ser dere oss sammen! Vet ikke helt om hun likte meg like godt som jeg likte henne, men jeg skal nok få overtalt henne neste gang vi møtes! Ikke sant hun er vakker??! Nå skal jeg legge meg i senga mi og drømme søtt om henne, og glede meg til neste gang vi møtes. Tiddelidu



Ingen kommentarer: