mandag 7. januar 2008

Snøbasing og tyggepinner, HURRA!

Nå har jeg og mutter'n akkurat vært på to timers tur rundt i nabolaget. Tenke seg til, ha en saluki løs midt i Bærum i over en time!! For jeg fikk nemlig gå løs i godt over en time tilsammen. Så jeg spør bare, hvem er det som sier at man ikke kan ha saluki løs når man går tur???! Det må være noen rare mennesker. Først gikk vi på turstien nedefor her vi bor, den går litt i rolige strøk, så der fikk jeg løpe og snuse rundt som jeg ville. Det har kommet masse snø også vet dere, og snø er kjempemorsomt å base i!! Så jeg basa meg selv litt i snøen, og lekte litt med noen pinner, for jeg hadde så masse energi at jeg måtte bare være litt barnslig. Så kom den delen av turen hvor jeg måtte gå i bånd... Og det var fordi vi gikk langs en bilvei, og mamma stoler ikke helt på at disse bilene er så snille alltid! Derfor får jeg aldri gå løs når vi går langs veien. Men så kom vi ned på golfbana, og da ble det tid til enda mer snøbasing! Morsomt altså, det anbefales på det sterkeste. Mamma er ikke helt enig, men hun er jo en stor tullebukk, så henne må dere ikke høre på! Og vet dere hva, når jeg kom inn igjen fra turen fikk jeg tyggepinnen min! Så nå skal jeg legge meg i kurven min og kose meg med den. Tiddelidu!

1 kommentar:

LisaM sa...

Heisann!!! Godt nyttår!! Lenge sia je har vøre her nå. Dekk har virkelig vøre effektive!! Flinke til å væra ute på tur er dekk å! Håper vi ses snart!!:) Klemms.