søndag 13. januar 2008

Caravan-treff!

Mamma'n min er virkelig en snill mamma! I dag tok hun meg med på en ny tur. Vi dro bare til stallen der mamma har hesten sin, og da bruker vi vanligvis bare gå tur alene. Men ikke i dag. Det var så masse salukier og mennesker med, at jeg kom helt ut av tellinga! Mamma telte, og sier hun kom til 7 mennesker og 8 hunder, hvorav 7 salukier og 1 dachs. Og alle vi salukiene som var med heter Caravan. Skal lure på hva det betyr? Kanskje vi er i slekt alle sammen, som en stor familie. Håper ikke jeg er så veldig mye i slekt med Fanta... Hun var nemlig dagens søteste jente! Menneskene drev og snakket om løpetid. Vet ikke hva det er jeg, for min del er det tid for å løpe nesten hele tida, så jeg skjønner ikke hva de mener med det. Men uansett, hun Fanta hadde ihvertfall brukt en veldig god parfyme i dag! Ble stupforelska jeg!! Og jeg var nesten den eneste gutten der også, så jeg slapp å sloss om henne. Lamiis var med da, men han var mer interessert i hestebæsj og hundegodiser. Mamma sier at Lamiis er veldig gammel. Hun sier hun håper jeg blir så gammel også... Vet ikke hva det vil si å bli gammel jeg?! Mamma prøvde å ta litt bilder i dag, men hun sier vi var helt håpløse... Bare Sirah og Zariefa som sto stille lenge nok til at det ble noen bra bilder. Og Lamiis da!Ellers bare snøbasa vi hele tida! Knallgøy! Mamma sier jeg må ramse opp alle som var med, så her kommer lista; Tinka dachs, Caravan Lamiis, Wathaarah (Tara), Xavier (meg altså!), Yaz Yaminah (Yaminah), Yaz Yasirah (Sirah), Yaz Yildiz (Fanta) og Zariefa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin tur dere hadde, og det på selveste bursdagen MIN! :-) men dere får IKKE greie på hvor mange... he he

klem Lotta (Tante Caravan-Brun)