lørdag 12. januar 2008

Qui, Bess og Indiana

Haha, mamma er så dårlig til å kjøre bil! I dag kom hun ikke opp en slik liten fisebakken en gang, fordi det hadde snødd litt! Hun ble stående på tvers i hele veien vet dere, skikkelig kløne. Jeg ble bare sint, for jeg var utålmodig fra før, for jeg visste vi skulle på tur. Tenk å forsinke en tur bare fordi hun ikke klarer å gi gass!! Jeg måtte si klart og tydelig ifra at slikt tolererer jeg ikke. Tror nok hun hørte det... Hun prøver å unnskylde seg med at framdekkene er satt på i feil kjøreretning, men det er vel bare enda en dårlig unnskyld for alt det rare hun finner på. Men det var jo ikke mamma dette skulle handle om. Vi gikk tur med Qui, Bess og Indiana i dag! Over to timer, ute i snøværet i Maridalen. Det var helt toppers altså. De jentene er skikkelig søte... Indiana og Bess altså. Og Qui er kjempemorsom å løpe med! Vi måtte først gå masse i bånd, og mamma og jeg lånte Bess, så jeg prøvde å småleke med henne hele veien. Hun var ikke så interessert i å leke faktisk, så til slutt fant jeg ut at det var mer spennende å flørt med henne i stede...hehe. Ikke at det ble mer positiv respons av det heller da men... På hjemveien fikk vi løpe også, og det var jo bare helt himmelen. Tenk å få base seg i snøen sammen med andre salukier!! Tror jeg kunne drevet med det på heltid faktisk, for så gøy synes jeg det er. På bildet ser dere alle tre, Bess, Indiana og Qui, sammen med mamma'n deres, Kristin.

Ingen kommentarer: