søndag 19. september 2010

Valpene gror, og jeg gror...

Hei alle sammen! I'm back! Skremte dere der tenker jeg! Ble faktisk litt skremt selv må jeg innrømme... Var ikke noe godt altså, med kalkunbein i halsen. Anbefales IKKE. Har vært helt i en døs ei stund nå, men begynner å komme meg. Nå er jeg mest sulten og sliten, og det klør og er ekkelt flere steder. Nesten hele kroppen kjennes det ut som. Mamma sier det kommer til å gå over snart. Håper det. Det eneste positive er at jeg får mat mange ganger om dagen! Men hva hjelper vel det, når jeg bare får bitte-litt hver gang... Grrr... Ikke får jeg masa til meg go'biter heller. Skjønner ikke hva som har skjedd med de folka her. Blitt skikkelig kjipe. De sier at jeg aldri får go'biter igjen, noen gang! Hørt på makan!! Detta blir et trist liv... Men mamma har lova meg at det blir mer mat etterhvert, det er da enda noe.
Mens jeg vandrer rundt her i sykehus-kjortelen min, så har mutter'n vært i Drammen og hilst på valper igjen. Jeg syntes det lukta veldig spesielt av henne da hun kom hjem igjen skjønner dere, valpelukt. Snedige greier. Er visst ikke lenge før en av dem kommer hit og skal bo hos meg. Lurer på hvem det blir, mutter'n har visst ikke bestemt seg enda. På bildene er de 6 uker gamle. Rare småtroll!

Draco - grizzle gutt

Leo - grizzle gutt

Pepper - black/silver gutt

Chili - fawn gutt

Caesar - creme/grizzle gutt

Astra - grizzle jente

Cayenne - rød fawn jente

Ella - creme jente

1 kommentar:

Anonym sa...

hvorfor ikke:)