torsdag 23. september 2010

Medisin medisin medisin med det samme

Det er ingen spøk å være syk! Først og frems får jeg alt for lite mat! Og da mener jeg ALDELES for lite, ikke bare litt for lite. Jeg får mat fem ganger om dagen, men hva hjelper vel det når det bare er blittelitt hver gang?! Heldigvis er det "skikkelig" mat jeg får. Boksmat. Visstnok bra for slike syke salukier som meg. Mamma synes det lukter kattemat... Jeg synes det lukter godt! Om jeg bare kunne fått litt mer... Og oppi maten, gjemmer mutter'n alltid en eller annen eller flere medisiner. Vanligvis bruker jeg være veldig dyktig på å sortere ut alt som heter tabletter, men akkurat nå er jeg så sulten, at alt forsvinner ned i sluket. Har ikke tid til å sortere. Og kanskje det er litt mat i disse medisinene også, som gjør meg littegranne mettere, hvem vet?!

2 kommentarer:

Silje:) sa...

stakkars lille sultne fantelant... du må bli fort frisk, så vi kan komme og gå tur med deg og du kan løpe med julius!

Silje:) sa...

stakkars lille sultne fantelant... du må bli fort frisk, så vi kan komme og gå tur med deg og du kan løpe med julius!