fredag 3. september 2010

Kajsa!

Jaha, nytt besøk! Fint det altså, bortsett fra at jeg er så trøtt akkurat i kveld, at jeg ikke orker underholde henne... Dessuten fikk jeg så vondt i bene mitt i dag. Var på tur med søster Tia, Isis, Dille og Kajsa, og jeg fikk løpe litt sammen med småjentene. Og så plutselig ble det bare vondt. Helt ut av det blå. Jeg løp ikke en gang akkurat da, jeg skulle bare gå bort til Dille og snakke med henne. Men men, for å se det positive i det, jeg slipper ihvertfall løpe i ringen på Salukispesialen i mårra! Mamma sier jeg må være med uansett, og det var jo en strek i regninga, men men. Jo mer jeg slipper unna med, jo bedre er det jo :-)
Og Kajsa, tror hun er litt trøtt også, hvis hun bare kjenner godt etter. Og hun har allerede funnet seg godt til rette, i sofa'n selvfølgelig!

Ingen kommentarer: