onsdag 1. september 2010

Noor Inca Bar-valper

Her kommer det endelig litt flere bilder fra den gangen for en stund siden mutter'n var og besøkte "de andre" valpene. Puh, mye valper rundt om kring nå! "De andre" valpene er altså Noor Inca Bar-kullet til Kristin Roaas, og de kan du lese mer om på hennes hjemmeside. Nå er det jo en stund siden mutter'n var der og så på dem, så de ser nok ikke slik ut lengre nå. Vokser fort i den alderen der. Ikke er det mulig å se hvem som er hvem på disse bildene heller, men det er noen brune og noen svarte, og en italiensk mynde har også klart å snike seg med på noen bilder ser jeg. Min eneste kommentar er; disse ser i hvertfall ørlittegranne ut som salukier, hvis man legger go'vilja til, i forhold til de andre småtassene mamma driver og maser om!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du Fant, du må nok regne med å møte iaf en av dem for det spoler en rundt her i stuen nå og det sies at den skal BO her!! Og vet du, den har til og med inntatt MIN plass i sengen til mennesket mitt, grrr.....

Hadde de bare vært på bildene, for de var fine altså. Men IRL...*sukk*

Qui, den "forlatte" sønn......

Bente Waldal sa...

Oj, stakkars deg, BOR en av dem hos deg nå??! Ikke bra... Ryktene skal jo ha det til at det kommer et slikt lite ekkelt krapyl hit også?! Skjønner ikke hva de menneskene våre tenker på, er det ikke bra nok med bare oss liksom?!

Men du, en liten idè. Kanskje vi må begynne å møtes litt oftere, slik at krapylene kan leke med hverandre, og vi får en og annen pustepause?! Egentlig håper jeg at mutter'n skal ombestemme seg, slik at jeg slipper unna valpekrapylet, men du vet jo hvordan det er når hun har fått en fix idè... sukk

MadaMim sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MadaMim sa...

Unnskyld meg dere gutter!
Men jeg syns ikke noe synd på noen av dere!! Her sitter dere og syns synd på dere selv fordi dere må liksom ha EN rundt dere?? Hallo!! Prøv da med 8 så blir det nok fort slutt på klagingen tenker jeg!! Phø, gutter altså..... :o
Jeg gleder meg masse til du får en av dem Fant!En mindre på meg...!

Forøvrig så går det faktisk noen rykter her også..... Om at jeg aldri blir kvitt alle de små...er vist ei som skal bli igjen her!! *Hyyyl*!

Klem fra Tara! :)