mandag 27. september 2010

Valpene er blitt 7 uker

Og nå ser de snart ut som om de kan bli salukier også. Jeg var i tvil lenge, men når jeg tenker meg om så var det sånn med Egil også. Han så også veldig rar ut til å begynne med. Han ble ihvertfall en saluki, så da får jeg stole på at disse blir det også.
Til helga skal visst en av dem komme og bo hos meg. Jeg er litt spent på hvem av dem det blir, for mamma virker ikke helt sikker enda. Håper hun får bestemt seg før helga da!
Ellers så er formen min ganske ok. Jeg kjenner meg ikke akkurat klar for LC-banen ennå, men jeg føler meg stadig bedre. Hadde jeg enda fått litt mer mat, så kanskje jeg hadde blitt bedre litt fortere også... Prøver ihvertfall overbevise mutter'n om det, men hun er sta... Sukk...

Astra og Leo

"Jeg skal ta deg, din whippet!" - Ella

Pepper syntes det var best på armen til Eva :-)

Cayenne, som syntes det var mye bedre å ligge på bordet enn å stå!

Draco sitter og pønsker ut neste trekk...

Chili, lille ville gale!

Caesar som sporhund?!

Astra, en kommende stjerne?!

Oj, denne var spennende! Astra og Ella

Hele gjengen på ett brett!

2 kommentarer:

Afaia sa...

Hei...
Holder jo med deg i at morra di er litt treig til å bestemme seg ja,men sånn er det vel....
Hyggelig å høre at du friskner til og snart kan være med oss på skogtur!!!!

Veronica sa...

Herlighet.... Kanskje jeg må få meg en Saluki istedet den dagen jeg får hund! :)