lørdag 23. mai 2009

Mamma Kirah!!!

Se hvem vi møtte i dag! Mamma Kirah! Det var så lenge siden jeg hadde sett henne, at jeg egentlig hadde glemt henne. Og vet dere hva, hun var blitt så liten?! Hun var minst av alle oss som gikk på tur i dag. Søster'n var også der i dag, og jeg var egentlig mest glad for å se henne for hun er like kul som meg (mamma kaller det fjasete, jeg kaller det kul!). Pen samling hunder dette her, ikke sant? Fra venstre har vi Caravan Yaz Yaminah, som forøvrig fyller tre år i dag, hipp hipp hurra! Caravan Afaia al'Hambra, Caravan Umniyah, Caravan Arax el'Andaluz og Caravan Xavier.
Broder'n er noe som mamma kaller "veloppdragen saluki". Noen som har hørt om det før? Saken er at han er for lat til å gjøre noen sprell. Mens vi hadde en liten foto-session i dag så fant han ut at han måtte ned i elva en tur og kjøle seg ned, og når han var ferdig, tror dere ikke han gikk rett bort igjen til mamma og fikk på seg båndet igjen?! Hadde det vært meg skulle jeg ihvertfall løpt meg noen runder mens jeg enda hadde sjansen...
Håper det ikke blir like lenge til neste gang jeg møter mamma Kirah igjen. Og det skulle vært gøy å se hvordan de andre søsknene mine har blitt også. Håper jeg får møte noen av dem snart!

Ingen kommentarer: