tirsdag 12. mai 2009

Travel helg for supermann Fant!

Mens Egil har vært hjemme og ligget i sofa'n til tante Kristin og fått kos, så har jeg vært på jobb. Mamma og Linn dro med seg meg, Isis og Zeta til Söderköping, og det er laaaangt å kjøre i bil skal jeg si deg! Men da vi endelig kom fram så var det veldig fint der, hytte ved sjøen og greier. Og det var masse gjess og harer på et jordet like ved, og vi hadde såååå lyst til å jage dem! Dumme mamma og Linn holdt så hardt de kunne i båndene, og lot oss ikke få løpe en meter en gang. Vi var litt snurte på dem hele natta, men så ble de tilgitt dagen etter, for da skjønte vi at vi skulle få løpe likevel, selv om det bare var etter lure-haren. Akkurat bortsett fra selve løpinga, så var dagen rimelig kjedelig. Det blir litt mye "ligge-stille-i-bilen" for min del, men det er jo rart med det hvordan man holder ut, når man har med seg to så flotte damer som jeg hadde! Det hjalp på humøret det gitt!! Og på slutten av dagen tok mamma meg ut av bilen igjen, og vi sto sammen med mange andre mennesker og hunder og hørte på ei dame rope opp ting. Jeg skjønte ikke så mye av det igrunn. Så plutselig ropte visst dama på mamma, for hun dro meg med opp foran alle andre?! Og hun smilte og virka så glad? Jeg skjønte ærlig talt ikke stort, men det kom ei kjempesøt saluki-jente og stilte seg opp foran meg, så jeg syntes igrunn det var helt topp å stå der! Mamma ga meg masse kos og klapp etterpå, og sa hun var sååå stolt. Jeg hadde visst kommet på tredjeplass sa hun, og jeg var visst dagens beste saluki-hann. Det må da være ganske bra, eller? Uansett, resten av dagen ble det bare bil-bil-bil, og enda mer bil. Og i går var jeg døds-sliten og lå i senga til mutter'n og sov hele dagen. Men i dag har jeg vært i tipp-topp slag igjen, og jeg og Egilen har løpt i Lommedalen. Godt å være hjemme igjen! Tiddelidu!PS:Linn har tatt begge disse fine bildene.

Ingen kommentarer: