tirsdag 5. mai 2009

Fant med fart i!

Det er fart i meg også altså, ikke bare i Egil! Og det skal jeg bevise i helga, for da sier mamma at jeg skal løpe LC i Sverige. Det gleder jeg meg til. Og hun sier at Egil ikke skal være med, så det skal også bli deilig, å slippe litt unna den gærningen. Og ikke nok med det, men hun sier at Zeta skal være med!!! Jeg er så glad i Zeta, hun er skikkelig søt. Jeg liker over hode ikke å kjøre bil, men akkurat denne turen kan jo bli koselig :-) Ønsk oss lykke til, og tenk på oss på søndag!

2 kommentarer:

jenny,khiraochtea sa...

Då kommer vi!!! och tittar, khira ska inte tävla men jag måste ju få träffa er=) gud va kul!

Verdens beste Whisky sa...

Å, så hyggelig, jeg får også lov til å jage filla denne helgen. Da sees vi:-) Gleder meg også masse til å møte søsteren min Zeta! Håper Turbo kommer, for da blir det et or`entlig søskentreff.