mandag 1. juni 2009

Besøk og på besøk

I dag er jeg sliten, og da mener jeg VIRKELIG sliten. Og det er takket være mamma, som absolutt MÅTTE dra meg med på en slik kjedelig utstilling... Og ikke bare en dag, men TO dager på rad! Og ikke nok med det, men det var VARMT der, og jeg fikk ikke en gang komme hjem på kvelden men ble dratt med bort på besøk, angivelig fordi det var kortere å kjøre dit enn å kjøre hjem, siden vi skulle på samme utstillingssted begge dagene. OG IKKE NOK MED DET!!! I tillegg til alt dette, som er mer enn nok i seg selv, så har jammen mamma tatt på seg hundepass av en rar hund uten bein, populært kalt dachs. Jeg er for sliten til å orke forholde meg til den, så jeg ligger bare i senga og kuler'n. Egil derimot syntes det var litt spennende med en liten venn tror jeg. Først litt på avstand, men så ble de jammen gode venner og mamma sier hun tror Egil syntes det var stas å ha noen å ligge tett inntil. Det er nemlig noe jeg misliker sterkt, så Egil får aldri ligge nærmere meg enn en meter, hehe! Tilbake til denne utstillinga, så var det Egil som egentlig skulle dit og vise seg fram, men gjett hvem det var som faktisk fikk sløyfe?! Jepp, det var meg! Fordi jeg ble årets LC-mynde nr 7 i 2008. Flinke meg! Mamma sier jeg må få med at Egil fikk røde sløyfer og HP begge dagene, og det er visst veldig bra sier hun, men ung-jyplingen må vokse seg til litt for å få sløyfer i utstillingsringen, sa dommer'ne.

1 kommentar:

Anonym sa...

STORE grattis til Fantelanten for plassering på Årets LC-Mynde 2008, 10-på-topp liste :)
"Sure" tantene Bess & Indiana og "racing-partner" Qui med menneske løfter glasset for deg.
HURRA!!!