onsdag 3. juni 2009

Lommedalen i juni...

Det er langt fra så morsomt i Lommedalen i juni som det er i mai... Se hva bonden har gjort med jordet vårt, der vi bruker å få løpe! Det er en ren og skjær skandale!!! Hvordan mener bonden at jeg skal få trent for resten av LC-sesongen nå??! Nei, det tenkte han nok ikke på da han pløyde og sådde jordet "sitt" nei... Men vi finner råd vi mynder, vi er da ikke tapt bak en stol. Vi løper langt grusveien vi, og inn i skogen og ned i elva. Ganske moro det også, selv om vi ikke kan rase like fort som på jordet. Det fine er at vi har funnet mange spa-områder. Nå sist så plaska vi litt skikkelig utti gjørmehullene både jeg og Egil. Som dere ser av bildet, så spruta det godt. Jeg la meg ned der et øyeblikk også. Mamma ble merkelig stille... Mumla "der ja, herlig..." eller noe... Dessverre, og det er litt flaut å innrømme det, så falt jeg for "pinne ut i vannet"-trikset på veien hjem... Det var først da jeg sto der med pinnen i munnen og vann nesten til skuldra, at jeg innså hva mamma egentlig drev med. Hun lurte meg ren gitt! Jaja, det var gøy så lenge det varte.

Ingen kommentarer: