søndag 14. juni 2009

Hytta på Finnskogen

I helga har vi vært på hytta til "Bestemor" og "Bestefar" på Finnskogen. Det var lenge siden jeg hadde vært der nå, og Egil har aldri vært der før, så jeg tror han syntes det var moro. Egil løp rundt og rundt hyttene der som en galing hele helga, og nå ligger han som et slakt på sofa'n og skal ikke røre seg mer i dag har han sagt! Jeg løp litt jeg også, er jo litt moro, men ikke så mye som han Egil-Pegil. I dag for eksempel var det for mye sol, og da blir man bare varm om man løper. Derfor lå jeg heller og koste meg i sola jeg. I går kveld var det skikkelig fin solnedgang over sjøen, Røgden, så mamma tok noen bilder hun gjerne ville vise fram. I dag blåste det, som dere ser så var det masse bølger på sjøen. Jeg gikk utti og drakk vann og kjølte meg ned selv om det var bølger jeg, for jeg har jo sett bølger før, men Egil syntes det var skikkelig rart når vannet "kom og tok han". Haha, var litt komisk å se på han. Han er jammen meg en raring altså! Her koser han med "Bestefar"."Bestefar" og "Bestemor" er skikkelig snille folk asså, for der får vi lov å tigge så masse vi vil, og det lønner seg alltid for det er alltid litt kjeks eller mat å få. Jeg har gjort en god jobb i oppdragelsen deres altså, jeg kan ikke skjønne hva jeg gjorde feil med mamma?

Ingen kommentarer: