fredag 12. november 2010

Rosa kose-gris

Jeg fikk en rosa gris av Ida og Kajsa, etter at Kajsa var på besøk tidlig i høst. Jeg liker taubein, jeg liker ikke griser. Men Ella liker griser. Så med andre ord har Ella overtatt grisen. Den er jo dessuten rosa, så den passer jo best som en jente-gris. Her om dagen hadde Ella lagt grisen sin i matskåla. Vet ikke helt hva tanken var. Kanskje hun syntes grisen måtte få en egen seng? Eller kanskje hun tok feil av matskåla og vannskåla og egentlig hadde planlagt å bade den? Eller kanskje hun rett og slett hinta om at hun var sulten? Ja ikke vet jeg. Grisen lever og grynter ihvertfall fremdeles...

PS. På vegne av Ella, tusen takk for grisen Ida & Kajsa!!

1 kommentar:

MadaMim sa...

Næmen det er akkurat samme rosa grisen som mamma kjøpte til Cayenne! Og hun liker den også veldig godt. :D
Jeg syns ikke noe særlig om den og så grynter den så fælt at jeg har prøvd å "ta livet" av den flere ganger men ingenting biter på den.....

Stor klem fra Tara!