søndag 14. november 2010

Kamuflasje-Ella


I dag har vi vært og gått tur på Lindeberg, sammen med Tia, Isis og Dille, terrierne Trixie og Tara, og gutta Khamsin og Bahiim. Det er virkelig saluki-paradis der altså, kjempeflotte jorder over alt. Man kan bare løpe og løpe og løpe! Men ikke jeg da... Jeg måtte gå i bånd hele veien. I dag gjorde det faktisk ingen ting. Jeg var bare veldig glad for å endelig være med gjengen igjen! Ella fikk løpe hele veien hun. Tror hun hadde det kjempekult. Var nesten ikke så hun hadde tid til å komme bort å hilse på meg og mutter'n underveis, så det tyder vel på at hun hadde det gøy. Litt for lita enda til å løpe med de store, men de to terrierne var lett match! Og etter at vi kom hjem og fikk mat, har vi ikke hørt mer til henne, så spørs vel om hun ble litt sliten... Det er forresten ikke enkelt å ta bilder av en gylden saluki på en åker, snakk om å gå i ett med omgivelsene!

Og så sliten var lille valpis når vi kom hjem :)

2 kommentarer:

MadaMim sa...

Dette så skikkelig gøy ut, og jeg må jo bare innrømme at datteren min er skikkelig vakker!

Klem fra Tara!

Bente Waldal sa...

Tja, hun er kanskje ikke så værst?! Men lukter ikke noe spesielt godt av henne, ihvertfall ikke enda. Hvorfor kan ikke slike valper bli voksne litt fortere?!