mandag 15. november 2010

Familieportrett!


Mutter'n har lekt seg litt i et nytt bildeprogram! Her er første produkt, familieportrett av Caravan C2 kull! Pappa Arab Bahari's Chalip Yashir øverst til venstre, mamma INT LCCH Caravan Wathaarah nederst til høyre. Så er det alle valpene fra øverst til nederst, venstre mot høyre; Draco - Caravan Caza Cervus, Leo - Caravan Crazy Maas, Pepper - Caravan Calando, Chili - Caravan Carabus, Caesar - Caravan Caesar, Astra - Caravan Chadidja el Shammar, Cayenne - Caravan Cayenne Nashira, Ella - Caravan Cantara ila Masu'dah Itheram.
Jeg regner med at mutter'n kommer sterkere tilbake med noen flotte portretter av meg etterhvert!
PS. Mutter'n sier hun må innrømme en synd... Hun har stjålet bildene av Tara og Kaliff!!! De er tatt av Catharina W Nilsen, hentet fra Kennel Caravans hjemmeside. Valpebildene har faktisk mutter'n tatt, og valpene er litt over 6 uker på dem.

2 kommentarer:

Herlige Hundeliv sa...

Og nå har mutter`n din lasta ned photoscape ser jeg;-)
Da må hun lage en ny header til bloggen med bilde av BÅDE deg og Ella altså;-)
Klem fra søster`n

Bente Waldal sa...

Det var jammen meg en god idè søss!! Det skal jeg si til mutter'n, og mase på henne til hun gjør det. Og du vet jo hvor god jeg er til å mase ;-) Vi røde ruler på masing!