lørdag 1. mars 2008

Min kjære Punky!!

Jippiiii!! Punky!! Det var sååååå lenge siden jeg hadde sett henne (lenge før jul!!) at jeg nesten hadde glemt henne, men i dag var hun plutselig der igjen! Og jeg ble bare såååå glad! Vi har det alltid så gøy sammen. Mamma'n min og mamma'n hennes liker å gå turer sammen, men ofte har de så mye å gjøre at de ikke har tid. Men i dag hadde de altså tid, og det var jo bare såååå gøy! Bortsett fra at vi måtte gå i bånd hele tida... To timer i bånd på tur sammen med Punky, nesten salukitortur... Men du vet, det er alle disse menneskene som er over alt til enhvertid som har skylda. Jeg begynner å bli enig med mamma i at det er noe herk å bo her i byen altså. Tenk om vi hadde vært i Trysil, eller i Femundsmarka, de stedene jeg og Punky gikk tur sammen før, da hadde vi fått løpt sammen! Jeg har lyst til å ta med meg Punky og flytte ut i skogen... Men mamma sier at vi må bo her leeeeenge. Mamma og Jon Arve har kjøpt leilighet her sier hun. Jeg foreslo at jeg kunne flytte alene, men da spurte mamma meg hvem som skulle gi meg mat og lufte meg når jeg må tisse og kjøre meg på LC og slikt, og jeg ser jo at hun har et poeng der... Så jeg får vel bare holde ut her i byen. Klarer mamma så klarer jeg!!

Ingen kommentarer: