søndag 30. mars 2008

Finnskogen

Sist helg var jeg på hyttetur på Finnskogen. Mamma (og jeg) har vært så opptatt siden da, at jeg har ikke fått skrevet om det før nå, men bedre sent enn aldri! Det var påske da vet dere, så det var derfor vi var der. En liten påsketur. Det var ikke så fint vær, det blåste veldig, men jeg fikk vært ute og lekt litt likevel. Hytta ligger rett ved sjøen, Rögden, så jeg løp masse på isen. Jon Arve og "bestefar" var med meg på en skitur i skogen også. Mamma var så lat, hun satt bare inne på hytta og leste... Den selen jeg har på meg er egentlig bare til pynt, så det er sagt. Jeg skjønner ikke helt hva mamma mener når hun tar den på meg, for samtidig tar hun på seg skiene sine, fester et bånd i sela mi og begynner å gå bortover og si "ja...kom igjen Fant". Kom-igjen-hva-for-noe??? Jeg holder meg rett bak henne for å være sikker på at jeg vet hvor jeg har henne når hun gjør slikt! Hun har brukt ordet "trekk-hund", jeg vet ikke helt hva det er??? Nå er heldigvis skisesongen over for denne gang (tror jeg), så jeg slipper fundere mer på dette på en stund!

Ingen kommentarer: