tirsdag 4. mars 2008

RING DYREVÆRNET!!!

Kan noen være snill og ringe dyreværnet, NÅ!!! Jeg er blitt utsatt for organtyveri!! Jeg ser meg nødt til å anmelde mamma... Jeg har nemlig funnet ut hva som skjedde i går. De tok halvparten av mine edlere deler! Tenke seg til, uten mitt samtykke. At det går an!! Hvilken mamma jeg har... Leker overforMYNDEri og tar slike avgjørelser over hode på meg. Skal jeg (prøve) å aldri glemme altså! Og nå må jeg spise piller i ei uke også... Jeg misliker piller på det sterkeste. Og jeg har blitt veldig flink til å finne dem og plukke dem ut av maten min. Nytter ikke å lure meg nei! Jeg legger dem alltid igjen i matskåla, og skynder meg å gå derifra før mamma prøver på andre metoder for å lure i meg faen-skapet. Ettersom de først skulle ta fra meg halve manndommen (jeg har fremdeles èn igjen, jeg har dobbeltsjekka flere ganger for å være helt helt sikker!), så har de jo forsåvidt gjort en bra jobb. Under ser dere operasjonssåret, èn dag etter opereasjonen. Veldig fint! Synes nesten ikke i det hele tatt, bare litt rødt. Og til alle dere der ute som nå tror jeg har blitt en myk liten rosa kosegutt, jeg skal vise dere at jeg er MANN mer enn noen gang neste gang vi møtes!

Ingen kommentarer: