lørdag 22. mars 2008

Påskeferie

Nå har jeg faktisk ikke hatt tid til å skrive her på lenge, for jeg har vært opptatt nesten hver dag. Det er påskeferie nå, og det liker jeg! Da har mamma masse tid til meg, og vi drar bort på hytteturer og slikt. Sist helg for eksempel, så var vi på ei hytte i Valdres. Jeg har aldri vært i Valdres før (ikke mamma heller!), så det var gøy. Vi gikk på ski og lekte ute i snøen. Det var masse masse snø der! Gutta som var med bygde seg snøhule og greier, mens jeg lå ute i snøen og solte meg! På kvelden var det tid for hyttekos. For menneskene som var med innebar det morsomme spill og god drikke. Mamma ba meg forresten si at jentene vant over gutta i Geni, TO AV TO ganger! Mens de drev med spill og abligøyer, så koste jeg meg i en alle tiders stol de hadde på hytta der. Jeg tror aldri jeg har ligget i en stol før, men den der var aldeles fortreffelig altså. Nesten så jeg ba mamma ta den med hjem for meg... På bildene ser dere meg i sola, meg i go'stolen og meg sammen med Espen, han var kjempemorsom å leke med ute i snøen. Selv om han hadde ski på seg så var jeg raskere enn han, haha!! Mandagen etter at vi kom hjem fra Valdres møtte jeg Nubia igjen. Hun er altså så morsom å løpe sammen med, og hun fortalte meg om masse nye turstier som jeg skal vise mamma snart. Tirsdag gikk jeg og mamma tur sammen med Terese og Punky, yndlingsdama mi! Prana var også med, han store svarte flat-coated'en. Jeg er jo ikke så glad i store, svarte hunder, men det går greit med Prana, for Punky sier han er grei. Onsdag var jeg med mamma og Felicia på ridetur. Så dere skjønner kanskje at jeg har vært opptatt?!? Puh, knapt så en stakkars gutt får hvilt seg mellom slagene her!!

Ingen kommentarer: