onsdag 23. juni 2010

Tia!

Min kjære søster Tia er en merkelig skrue. Jeg har aldri skjønt hennes store lidenskap for skog... Hva skal hun alltid inn i den skogen å løpe for?! Er jo mye bedre å løpe på åpne sletter. Hadde det ikke vært for vår felles lidenskap for pinner, så hadde jeg nesten begynt å lure litt på dette slektskapet de påstår vi har. (Nå bryter mamma inn her, og mener at det slektskapet kan ingen bestride, for vi er 80% like. 10% forskjell pga kjønn, 5% forskjell på interesse for lure coursing og 5% forskjell på lidenskap for løping i skog... Jaja, får vel gi meg på den!) Men når min kjære søster endelig dukker fram fra sin kjære skog, slik at man får tatt bilder av henne, så er hun ganske kul! Hun er veldig flink til å trimme "småbarna"! Hun kan "jage" dem, men mest av alt liker hun å være hare! Og her ser det ut til at jegerne ble bitte-litt distrahert?!
Hun er fin, min søster :-)

1 kommentar:

Herlige Hundeliv sa...

Det er bra du er så glad i søstern din Fant! Men jeg er helt enig i at hun er en underlig skrue noen ganger;-) hihi