lørdag 19. juni 2010

Springer


Dette her folkens, er IKKE min favorittoppfinnelse! Det er rene torturvåpenet, eller "Springer" som det så fint heter. Når menneskene monterer enn sånn på sykkelen, da betyr det at man må ut å slite... Mamma skaffet seg en sånn for noen uker siden, men på grunn av sorgelige omstendigheter ble den ikke innvidd før denne uka her. Og for å gjøre ting ENDA værre, så har jo min kjære bror Egil latt meg i stikken, så nå sitter jeg igjen her helt alene og har ingen å dele dette slitet med. I stede for å kunne ta oss med annenhver gang, er det nå JEG som må være med HVER gang! Mutter'n har funnet ut at jeg skal bli i form igjen tror jeg, akkurat som jeg er i dårlig form? Jeg er alltid i form til det jeg har lyst til, trenger ikke mer form enn det. Jeg bare håper at dette er et lite blaff som snart går over, slik som det bruker å gjøre med ting som mutter'n finner på. Kan vel ikke mene at jeg må vente helt til snøen før jeg slipper unna igjen?! Sukk...

5 kommentarer:

Zara sa...

Uff da Fant! Dette slipper du nok ikke unna skjønner du... Mutter'n "her-i-huset" har ikke en "Springer" men hun har sykkel, og da er vi akkurat like langt... Hun har sagt at nå da varmen har kommet og vi har blitt sånn passe late om dagen, så skal vi ut og sykle om kvelden! Dessverre hjelper det ikke og være flere her i huser for hun tar med flere av oss hver gang... Felles skjebe = felles trøst!

Klem fra Zara

MadaMim sa...

Å stakkars deg Fant!
Mamma her i huset har også bablet noe om dette tortur instumenet, men jeg har heldigvis ikke sett noe til det enda. Og nå regner jeg med å være fritatt for sånne ting en stund fremover..... ;)

Stor trøste klem fra Tara.

Silje sa...

Hehe :) Så du liker bare å løpe av fri vilje, Fant?
Har ikke funnet ut om Julius liker eller hater enda, for har ikke kommet så langt som å montere springeren engang, og jeg kjøpte den ifjor august! Jeg prøvde å sette den på for litt siden, men gav opp.. virket så komplisert. Er det lett, Bente? Eller fikk du mannen i huset til å gjøre det? :)

Bente Waldal sa...

Jon Arve har en kammerat med to stykk pointere, i tillegg er han handyman... Så folka lokket han med litt øl, og vips var springer'n montert! Og jeg som egentlig liker han så godt... sukk...

Bente Waldal sa...

Tara; heldiggris...! Du må hjelpe meg klekke ut en plan slik at jeg også slipper!!!
Zara; stakkars stakkars dere også... Vi har ikke vært så veldig heldige med disse menneskene våre, har vi vel... Skal tenke på deg neste gang jeg må til pers!