tirsdag 15. juni 2010

Dag 4...

Det er dag nummer 4 uten deg Egil. Det er veldig stille her. Ingen som lager liv, og ingen jeg kan terge. Det er litt trist og rart. Jon Arve er trist, for du var jo pappa-gutten hans... Mamma er også veldig trist, Egil. Hun gråter for deg. Det var alltid du som var så flink til å trøste henne, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det?
Jeg får sove oppe på soverommet, sammen med mamma og Jon Arve. Mamma vil ikke at jeg skal være alene. Jeg er veldig glad for det. Jeg sniker meg opp i senga når jeg kan! Men jeg skulle heller ønske du var her...
Bildet er det aller siste bildet som ble tatt av deg. Det er bare noen timer før du døde. Veldig rart å tenke på. Vi savner deg Egil!

4 kommentarer:

Stinemorღ sa...

Jeg får tårer i øynene når jeg leser... Det er så fryktelig trist - trist at du skulle oppleve å miste Egil.. Han var jo så ung og hadde masse mer han skulle ha gjort... Varm klem

Ann Kristin sa...

Har ingen trøstende ord å gi, men tenker en masse på dere som sitter igjen.
mange varme klemmer

Tara og Bentes verden sa...

Tenker på deg/ dere, det var veldig trist. Ord blir så fattige.

Mona sa...

tårarna strömmar...
Finns inga ord, men vi tänker på Er hela tiden.

Hoppas du finner en ny Egil.
Kram
Mona med hundar