søndag 2. januar 2011

Valpe-møte og saluki-treff

Vi har begynt det nye året med hundeaktiviteter allerede! Håper mutter'n fortsetter sånn, da blir det bra. I går var vi og hilste på en bitte-liten valp. Og når jeg sier bitte-liten, så mener jeg virkelig bitte-liten. Den var som ei lita rotte, som gikk mellom bena på meg. Visste ikke riktig hva jeg skulle gjøre jeg! Derfor holdt jeg meg mest unna den, den lå bare i sofa'n på fanget til mutter'n uansett. Ella syntes den var kul tror jeg, hun prøvde leke litt med den. Zara heter den, og er en liten dverg-dachs. Mutter'n syntes den var fryktelig søt. Jeg likte fargen på den jeg! Nesten akkurat som meg :-)

Liten søt Zara!

Ella virka plutselig fryktelig stor og "voksen"!

I dag var vi i grustaket sammen med masse andre salukiser. Det var fint og mildt vær i dag, så vi var der i 2 timer. Veldig moro. Ella løp som en gal nesten hele tida, og nå er hun veldig veldig sliten. Deilig med valper som sover! Ella begynner forøvrig å bli ganske kjapp på labben. Det er ikke veldig enkelt å løpe fra henne på tur lengre. Det er faktisk litt bekymringsverdig. Det betyr at jeg ikke kommer unna henne på noen som helst slags måte lengre... Sukk...

Meg! Med min deilige strikkegenser som jeg fikk av snille Annelise :)

"Flying Khamsin" & "Attacking Dille"!

Mellom slagene må "lille" valpis legge seg litt nedpå!

Bahiim har overoppsyn med flokken sin!

Tia nyter sola!

Tante Tia og lille Ella så snøen spruter!

Kajsa og Ella møttes for første gang i fri utfoldelse. De fant tonen umiddelbart!

Girl power!

Det er flere bilder i picasaweb-albumet!

Ingen kommentarer: