søndag 16. januar 2011

Mutter'n har streika!

Og det var jaggu på tide. Jeg har prøvd å streike i flere dager jeg, men jeg har tydeligvis ikke noen rett til slikt. Grunnen til at jeg ville streike, har vært snø, snø og atter snø. Tror ikke det har gjort annet i år enn å snø jeg? Virker ihvertfall slik. Der vi gikk på nyttåraften, og kosa oss og løp og lekte, der er det nå så mye snø at jeg egentlig ikke gidder å gå der. Problemet er bare det, at mutter'n har fått det for seg at hun skal tråkke løype der. Hun mener det er så fint skjønner dere, for der går det ingen andre. Bare oss. Helt alene i skogen. Sammen med en milliard tonn med SNØ! Går jo ikke an å løpe der! I dag ga hun endelig opp, og det var rett og slett fordi det REGNA! Haha, er det ikke det ene, så er det det andre. Legger med noen snø-bilder fra den gang det var lite nok snø til at man kunne leke i den.

2 kommentarer:

Afaia sa...

Synd at det er så dårlig vær hos dere,vi fikk tur i dag vi da,men nå har regnet kommet hit også!!!

MadaMim sa...

Regn og snø er igrunn noe dritt!! Men det så veldig fint ut der som dere løper på bildene, så når det blir mulighet og vær til det kommer vi gjerne og leker sammen med dere!