lørdag 8. januar 2011

Snø, snø, snø...

Ja, det har snødd og snødd og snødd hele uka. Så nå er det veldig masse snø, over alt. Synes det er moro jeg da. Bortsett fra når det klumper seg i potene. Det er ikke gøy. Men ellers er snø kult. Det absolutt kuleste er jo å løpe i løssnø. Det har jeg gjort i dag. Halvannen time i løssnøen i skogen. Både jeg, mutter'n og Ella ble ganske slitne til slutt. Men gøy var det! Jeg løp og løp og løp. Jeg løp så masse at mutter'n nesten ble sint på meg! Hun sier det er farlig at jeg har så mye energi. Farlig? Jeg er jo bare så glad og synes det er så gøy! Kan vel ikke være farlig? Men nå er det middagshvil som gjelder. Deilig å komme inn å få litt mat og sove i en god seng etter en slik tur.
PS. Bildene er tatt for en måned siden, så det er masse mer snø i skogen nå!

Ingen kommentarer: