søndag 9. januar 2011

Snøbasehelga!

Nå skal jeg love deg valpis er sliten! Nå har hun løpt og hærjet i løssnø både i går og i dag, i halvannen time hver dag, og hun er hva man kan kalle utslitt. Jeg ser fram til en stille og rolig kveld :-)
I dag var vi i grustaket med Linn, Dille, Tia, Trixie og Isis. Isis lukte så fantastisk godt, men når jeg spurte om vi skulle være bestevenner, så ble hun bare sur på meg?! Jenter er veldig rare altså!
Kristin, Qui, Indiana, Bess, Mocca og Caius var også med i dag. Var lenge siden jeg hadde sett dem, så det var innmari hyggelig! Valpiser Mocca, Caius og Ella hadde det storveis sammen. De snøbasa hverandre på omgang. Da vi dro sto Ella og kikka etter dem lenge, ville nok helst basa enda litt mer, selv om hun var sliten som en skinnfell. Rare valpis.
Nå skal jeg straks igang med den obligatoriske masinga igjen. Synes jeg fikk så lite frokost i dag, så må se til at mutter'n disker opp med noe skikkelig kveldsmat snart!
PS: Bildene er fra en tidligere tur i grustaket. I dag var det for overskyet vær til å få noen fine blinkskudd.

Ingen kommentarer: