torsdag 29. juli 2010

Ut på tur, aldri sur, eller?!

Jeg skjønner ikke helt greia her... Nå har mutter'n vært skikkelig lat hele sommer'n, og vi har hatt mange late dager med bare kort-korte turer. MEN, når det REGNER, DA skal kjærringa ut å gå! LANGT! I dag skjedde det igjen! Må jo ha klikka for dama. Jeg prøvde forsiktig og ymte frampå at det kanskje var like greit å snu, ved flere anledninger faktisk, men nei da. Hun bare traska på! Til slutt fikk jeg henne til å snu i riktig retning, og ting begynte se lysere ut, men da stoppa det HELT. Hun skulle spise bringebær, rett fra busken. I REGNVÆRET! Er det jeg sier, det må ha klikka?! Vi kom oss heldigvis i hus igjen til slutt, og det var ikke et minutt for sent. Legger ved noen bilder fra en gladværsdag, og håper regnet gir seg til jeg må ut å tisse etterpå.

Ingen kommentarer: