tirsdag 20. juli 2010

Kajsa!

I går var det brått slutt på freden og roen! Først skjedde noe veldig merkelig. Jon Arve tok meg med på tur! Jeg skjønte ingenting jeg, han går jo aldri tur, så jeg trodde vi bare skulle ut og tisse, og jeg måtte jo ikke tisse?! Men nei da, ordentlig tur. Guttetur, med kaffe på termos og Frolic i lomma, knallfint! Så kom mutter'n hjem fra jobb, og dro meg med ut på nytt. Nå hadde det til og med begynt å regne... Men hun var fort tilgitt da jeg så at Kajsa skulle være med på tur. Kajsa er bare såååå utrolig kul! Vi fikk løpe masse i skogen, faktisk tror jeg vi fikk løpe bortimot halvannen time. I høljeregn, men det gjorde ingen ting. Ut på tur - aldri sur og Det finnes ikke dårlig vær - bare dårlig klær, osv :-) Super tur, og deilig å komme inn igjen og tørke etterpå. Dessverre ingen nye bilder, for det var litt for vått for fotoapparater i går... Derfor må dere klare dere med et gammelt bilde av en liten Kajsa fra da mutter'n var med Ida til Finland for å hente henne.

Ingen kommentarer: