tirsdag 13. juli 2010

Lite nytt å melde

Stille fra denne kanten gitt. Det har vel noe med å gjøre at det er litt stille her også... Jeg bruker stort sett dagene på å hvile meg. Innimellom har jeg og mutter'n vært på tur med litt andre lukiser. Jeg har sett Khamsin og Bahiim opptil flere ganger, og det har vært veldig så hyggelig. Søster Tia, Isis og Dille har jeg også snakket en del med, og jeg har vært innover til den store byen og hilst på Qui, Indiana, Bess og Hottie. Veldig moro alt sammen. Vi salukier må holde sammen! I helga var jeg på hyttetur i Lom med to pointere, og det er langt fra like festlige hunder som vi lukiser er. Går ikke an å holde styr på dem, og det går bare an å snakke med dem når de ligger stille i buret sitt. Men bortsett fra de to urokråkene, så var det veldig fint der. Kunne gå løs i hagen og greier. Nå virker det derimot som jeg må betale for den fine helga, for mutter'n begynt uka med sykling... Lenge siden sist nå, for jeg var så lur at jeg grodde sår av sykkel-selen sist. Jeg får prøve meg på samme triks igjen. Mutter'n kjøpte ny sele, men tror det skal funke å gro sår med denne også. Vi får se hvordan det går!

2 kommentarer:

Alice sa...

Hei.
Jeg har planer om å berike livet med en saluki nå i sommer. Bor på Bærums verk.
Mulighet for å slå følge med dere på tur/fri løping i blandt?

Bente Waldal sa...

Hei Alice!
Det er alltid veldig hyggelig med turfølge! Nå bor jeg i Eidsvoll, så blir litt avstander, men send meg en mail så finner vi ut av det. bentewaldal@gmail.com