søndag 19. juli 2009

Nå er vi tilbake!! (tror jeg)

Da er det bare å begynne å beklage til alle dere som trofast følger med på våre liv (hvis dere er der ute, i så fall er dere virkelig dårlige til å legge igjen potespor i kommentarene...!). Vi har hatt ferie! Og nå tror du sikkert at vi har hatt en måneds ferie, siden det er en måned siden jeg skrev sist her inne, men nei da. Bare to uker. Men det er ganske stressende å ha ferie skal jeg si deg, for uka i forkant skal det ordnes i stand før man drar, og uka etter skal man liksom ta igjen alt det tapte og gjøre alt man ikke fikk gjort de ukene man var borte på ferie... PUH!!! Jeg er glad jeg er en saluki, for det er jo mutter'n som har mye å gjøre. Jeg tar som vanlig livet med ro jeg, ferie eller ikke! Uansett, jeg håper vi er "back on track" nå, og at oppdateringer på ferielivet og diverse annet kommer etterhvert. Tiddelidu!

2 kommentarer:

MadaMim sa...

Heisann! Ja nå var det bra dere er tilbake! Hadde vi ikke møtt dere i Söderhamn så hadde vi nok trodd dere var forsvunnet fra jordens overflate!
Vi er trofaste følgere og har vært litt skuffet over oppdateringene nå en stund... :)
Klemmer fra Fanta og Tara!

Afaia sa...

Jo da,vi følger med vi også,selv om vi ikke "sier" så mye..